Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Prośba o przelew BLIK - nowa funkcja w aplikacji mobilnej BSGo

Data publikacji:

Co to jest prośba o przelew ?

Prośba o przelew BLIK to wygodna funkcja, która pozwala szybko rozliczyć się ze znajomymi lub rodziną. Dzięki niej możesz wysłać zapytanie o przelew konkretnej kwoty na numer telefonu innego użytkownika BLIK. Odbiorca otrzyma powiadomienie w swojej aplikacji mobilnej i będzie miał 72 godziny na zaakceptowanie prośby i przesłanie pieniędzy – wystarczy jedno kliknięcie, a środki trafią do Ciebie natychmiast. 

Najważniejsze informacje: 

  • prośbę o przelew możesz wysłać do osoby, która korzysta z BLIKA i ma aktywną aplikację mobilną w banku udostępniającym tę funkcję, 
  • możesz rozliczać się w ten sposób za wspólne zakupy, składki czy inne codzienne wydatki, 
  • masz pełną kontrolę – możesz zablokować otrzymywanie próśb o przelew od wszystkich lub wybranych numerów, 
  • prośba o przelew jest ważna przez 72 godziny od momentu wysłania. 

Jak wysłać prośbę o przelew ?

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo i przejdź do zakładki „BLIK”.
  2. Wybierz „Prośba o przelew”.
  3. Z listy kontaktów wskaż odbiorcę — aplikacja automatycznie wyświetli osoby korzystające z BLIK.
  4. Wpisz kwotę i krótki opis (np. „zakupy”, „bilety”), po czym kliknij „Dalej”, a następnie „Akceptuj”.